?

Log in

No account? Create an account
red

design_lviv


Дизайн Львів

роботи, студії, дизайнери


Previous Entry Share Next Entry
Перемога хорошого настрою!
bambus_studio wrote in design_lviv

Коли прийшла "матінка криза" - дизайнерам стало дуже тісно серед все меншої й меншої кількості замовлень. Але криза була "матінкою" і в результаті породила багато цікавого у всіх сферах, яких тільки торкнулась. Для дизайнерів вона підготувала купу "Антикризових" програм та проектів, які в результаті й дали можливість втриматись... Таке враження, що компанії хоронили "корпоративні замовлення", а дизайнери виґрабались, бо хтось повинен був для них оформлювати памятники й робити вінки...


Нам пощастило реалізовувати один з таких проектів - в позитивному ключі. Коли грянули важкі часи і нет почав спамити модними і дорогими бізнес-тренінгами типу "как потєрять, не потєряв?", то таке враження, що весь топменеджмент великих компаній, взяв і сходив на один з них. А повернувшись, сказав - "раз народ в ауті - давайте його веселити і відволікати". І з криками У-Я! всі ломанулись втілювати.


Перше, що потрібно було зробити - це назву. Так ми давно не сміялись до сліз, це додало нам впевненості у незрозумілому всім майбутньому і назву затвердили "VENCEREMOS" - з іспанської "ми переможемо". Вибрали правда не через іспанську, а через можливість поєднати героїчний заклик з нашими реаліями - "NEVSEREMOS" - розуміти буквально :)



Смайликом добили логотип...



і компанія розпочалася з актуального для всіх клієнтів АЗС питання:



Далі поступили максимально ефективно з точки зору бюджету. Кожна заправна станція, а цей проект був розрахований на мережу АЗС, стандартно має купу інфографіки у формі невеликих наклейок-нагадувань типу "кому куди піти", "кому куди податись", "кому за той бензин - недорого віддатись". А враховуючи, що раз в рік вони оновлюються по всій мережі в 300 заправок - ми побачили чудову можливість вбити 2-ох зайців одним фаустпатроном.
Нище - перли світового досвіду:



Взявши маркери в руки почали легкий і приємний процес генерування ідей, який продовжили важким і занудним відбором гірших - цензура невгомонно лобіювала свої інтереси.



Фактично нище видно старі наклейки-повідомлення та більшість пропонованих цензурою варіантів.



Фінально віддруковано було наступний набір


Декілька, що не увійшли, але теж варті уваги



Фактично реалізувавши те, що було "на поверхні", розробили другу хвилю, завдання якої було б закликати людей спокійніше ставитись до реалій. Навряд чи воно когось заставило медитувати, але з "нічого" - "нічого" й не буває. Тому, озброївшись плакатами з пандою і "пухирцями щастя" - ринулись поширувати останнє.



"Пухирці щастя", а саме так їх називає завод-виробник, у формі клаптика пакувального політилену з короткою інструкцією роздавався кожному клієнту. Ефект - був класний - ми дарували справжні емоції та інтерактив, куди там флешу. Ідея не була новою, тому мабуть "Нобеля" нам знову не дадуть...



Неймовірно цікавою стала ділянка оформлення туалетів і дуже шкода, що цензуру так і невдалося злити:

 



 

Також ТМ "Venceremos" знайшла свій розвиток у різних сувенірах, кількість яких постійно росте
(для фанатів Лєбєдєва - батарея розроблена десь на рік раніше появи в його портфоліо...)





Невошедшеє...



Взагалі проект реалізовувався на високому рівні позитиву, і знаєте, буває так, що все складається і все йде як по маслу, можливо тому, що аура/душа/карма в нього така... Зрештою, яку вкладали - таку і маємо, що ще раз доводить, що все створене руками - не просто картинки, там є щось більше...

П.С. відредаговано Петром Цензурою