bambuk_studio (bambus_studio) wrote in design_lviv,
bambuk_studio
bambus_studio
design_lviv

Нова колода Королівства Руського...

 

Перші гральні карти з'явились ще в 12-му столітті у Східній Азії. І перші згадки про них, як не дивно, стосувались 
їхньої заборони. Сьогодні карти ще залишають за собою негативний душок азарту, але все більше - це можливість
для відтворення об"ємно-структурованої тематики та реалізації непаханих художніх замислів. Створюючи колоду
"Королівства Руського", ми заповнили багато пробілів у власних знаннях минулого. Дехто навіть зрозумів, що йому
тепер є що сказати своїй колишній вчительці з історії, яка вперто ставила трійку.

До реалізації даного проекту підійшли "по взрослому" - тобто ми слабо уявляли і краще б ми не уявляли взагалі на
що підписалися і підписали інших - було б легше.



Проблема була насправді в рамках студії - колосальною. Ми просто не знали "що малювати" і тицяючи мишкою по
гуглу розуміли всю безпорадність Фотошопу. Ельфійський меч епохи... да будь-якої епохи, знаєте легко малювати.
Їх по нету стільки видів, що таке враження, ніби кожен ельф з 100-тисяної армії мав свій неповторний. А от "мєч
кладєнєц" він один, і ніхто толком незнає шо воно за орудіє таке. Зате у всіх дитячих книжках доволі одностайно
відображена широка заточка з куска добротної донбасівської сталі і явно незолотої рукоятки, хоча остання жовта.
Тому до проекту було залучено людей, що знають, яку зброю тоді використовували, у якому наряді ходили і якого
кольору була резинка до трусів... переважно. Матеріали згрібали от з таких референсів, шо саме ми в них
розгледіли і як, важко сказати.



З численної переписки по аксесуарам видно, що ми не ельфів малювали, а доволі реальних персонажів, ось
фрагмент - "Голова: намітка, на ній - вінець з деісусом. Таких вінців було знайдено два, обидва в Києві, але один
лишився у нас, а другий тепер в Пітері (власне оцей). Ці вінці, як подано в музейному описі, зроблені з окремих
золотих пластин, прикрашених емаллю, ці пластини скріплювались між собою звичайними шнурками. Довжина
вінця - десь 30 см, тобто він охоплював голову лише частково, а ззаду зав’язувався якоюсь тканою стрічкою.
Рясна й колти, що спускаються від вінця донизу. Музейні колти мають здебільшого діаметр від 4 до 6 см. Рясна
менші, 2-2,5 см. Можна прибрати рясна й залишити самі колти (великі), підвішені до вінця.".
Для систематизації великого обєму матеріалу придумали використовувати інвентарну карту, як в RPG іграх, але
ідея чомусь не прижилася, може слабо артифактами тягнуло.



Самий мучітєльний товаріщ був звичайно перший. Довго й нудно ми його ескізували, вимальовували, а потім
дивимся - а він москаль. Та ше й хитрий туніядєц едакий. Прийшлось вбити.



Але на ньому ми зрозуміли - для кожного потрібно підібрати типаж. І кинувшись в нет - набрали цілу армію для
кастінгу. Це із серії - "якого б ви актора запросили, грати в автобіографічному фільмі - вас самих?". Підбираючи
типажі все більше уваги приділяли ескізуванню, що призводило все до меншої кількості перероблянь.







Декого приходилось по декілька разів переробляти, щоб довести до відповідності та цілісності образу, останнє що
міняли цьому персонажу нище, були рукавиці - виявилось, що металевих тоді ще не було, про них тільки мріяли
місцеві літописці-фантасти.



Подивившись на Короля Данила в різних інтерпретаціях, вирішили згадати ельфів і намалювати власну, вже в
старшому віці і без любимого митцями коника. Сподіваємося, що останній не образився...



Отакий вийшов результат по Данилу. Варто зауважити, що велику роль грає фон, який не тільки в картах, а
в принципі передає атмосферу. Тому папірчику, шрифтам, стилістиці оформлення та мастям приділили окрему увагу.



Змінили ми ще один усталений образ Лева Даниловича. Зважились ми на таке в першу чергу не тому, що в нього
прикольна корона 3-го розміру. По-перше, художник, що його малював, робив це 300 років поспіль і гугла в нього
не було. Тому в якійсь мірі маємо зображеного "ельфа" в лицарських обладунках, яких ще тоді небуло. А раз вже
така тєма - можна й характер змінити. Метал на шкіру, кольчугу зверху, 3-й розмір лишили і маємо більш
наближений до того часу образ Короля.



На рубашку вибрали один з тогочасних орнаментів, реставрувавши і адаптувавши його під формат карти. Гловним
джокером було обрано корону Данила і назвали його просто - корона.



Тузи отримали на свої щити найвпливовіші на той час герби. А двійки - репродукції стародавніх замків, частину
яких можна відвідати і сьогодні.



Дизайн карт - лише частина процесу. Важливою була якість виробництва. Набивши руку на картах УПА, нам все ж
запороли пів тиражу, тому час випуску було затримано на значний термін. Але як результат ми маємо високоякісні
карти, надруковані на австрійському папері "Сasino Classic" з спеціальним графітовим прошарком, покриті
спеціальним, витривалим до тертя лаком, надруковані спеціально підготовленими друкарями і запаковані
спеціально навченими білочками, які акуратно пакують їх у картонні коробочки, бо фольгу вже хтось запатентував...



У кожну колоду вкладений інформаційний буклетик про те хто, як і коли... правив землею Руською.
Колода Королів - хороший подарунок, хороший експонат для власної колекції карт і хороший матеріал для
усвідомлення того, як воно було в 13-му столітті на землях західних.



При бажанні карти можна замовити або придбати у більшості сувенірних крамниць Львова.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 16 comments