bambuk_studio (bambus_studio) wrote in design_lviv,
bambuk_studio
bambus_studio
design_lviv

Як бамбучата рибу малювали...

 


Персонаж - це сильний інструмент реклами... при умові, що його характер і місце в рекламному соціумі - вдалі.
Початок був визначений назвою. Спершу Fishcard, ну а далі букви не влазили... довелось скоротити до Fishka.
Коротша назва краще й запамятовується і виразніша в написанні. Крім того отримали два елементи в одному -
риба, як символ плодючості, успіху і удачі та фішка - як ігровий, бонусний та фановий елемент.
Лого малювались дуже різні, єдине що різноманітність чомусь майже однозначно відображалась у формі риби.
Була правда "F" - але то теж риба, живе в Амазоці. Невірите? Повна назва - Firania. Як піран'я, але без зубів. 



Після довгих пошуків тієї єдиної завершили роботу над лого і фірмовим стилем в такому вигляді... До речі свисток -
тут не просто повісили. Там дуже глибока концепсія того, що трапляються акули, а їх треба відганяти...  



Прийшов час придумувати рекламу... Зупинившись на 345-й ідеї (бо число хороше) - вирішили, що має бути простий
емоційний образ, що приверне увагу до появи нового... 
Явно видно - риба мала бути пробивною! Враховуючи, що риба основний елемент з якого все
починається, відносно якого варто будувати композицію і всі додаткові елементи... ми почали з турбін :)



Хтось напевне жаднічав і риба почала потягувати хмурим жлобом... Взагалі створення персонажу важка річ
перш за все тому, що має бути чітке бачення характеру майбутньої особистості. Це мабуть як підбирати
актора на якусь роль...



Робота над людяністю велась далі, і стосовно того яка ж вона має бути велись доволі тривалі дискусії -
... мол я в рибах краще розбираюсь, в мене є акваріум ... 



... а я риба по гороскопу ... навіть по китайському... Навіть маленька зміна міміки повністю змінює характер того,
що відбувається.


Переміг нумеро 5, за свою либу і загадковий вираз очей... 
Основний візуальний меседж був зроблений і пересічному громадянину говорив... нічого не говорив, 
сам по собі... Але запамятовувався, зацікавлював, і отримавши додаткові рекламні матеріали, майбутні
клієнти Fishky з цікавістю вивчали нову пропозицію.


Ну а далі зручність використання унікального персонажу дала про себе знати. Всі наступні появи рибки робили
свою рекламну справу. 





Після 8-го березня стало зрозуміло, що для чіткості образу варто визначитись зі статтю... :)
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment