red

design_lviv


Дизайн Львів

роботи, студії, дизайнери


Конкурс афіш. Arms and Sleepers
cooking!
dyvno



Американський експериментальний проект Arms and Sleepers їде до Києва та Львова! Тому організатори запровадили конкурс на кращу афішу. Винагорода - 1000 ГРН!

детальніше про конкурс

про Arms and Sleepers

Дискографія Arms and Sleepers (звантажити 2 альбоми і 9EP)
 

Перемога хорошого настрою!
bambus_studio

Коли прийшла "матінка криза" - дизайнерам стало дуже тісно серед все меншої й меншої кількості замовлень. Але криза була "матінкою" і в результаті породила багато цікавого у всіх сферах, яких тільки торкнулась. Для дизайнерів вона підготувала купу "Антикризових" програм та проектів, які в результаті й дали можливість втриматись... Таке враження, що компанії хоронили "корпоративні замовлення", а дизайнери виґрабались, бо хтось повинен був для них оформлювати памятники й робити вінки...

Читати далі...Collapse )

 


УВАГА! нова спільнота!
do4ka_oseni
Панове, пропоную Вашій увазі нову львівську спільноту Антикварний Львів  antikvar_lviv  
Вона буде актуальною для всіх, хто любить антикварні речі.У цій спільноті Ви можете знайти цікаві ідеї для дизайну приміщень в одному зі стилів старовини.

Приєднуйтесь!

Творче об"єднання "Мистецькі грані"
lonelyangel2007
Запрошую в спільноту творчого об'єднання «Мистецькі грані». Долучайтеся:
community.livejournal.com/mistgrani/profile

Нестраховий календар компанії Uniqua
bambus_studio


Одного дня компанія „Уніка” попросила зробити унікальний календар з доволі традиційною календарною сіткою на 2010 рік. Компанія страхова, відповідно „путі Господні нєісповєдіми”, а раз так, значить світ — унікальний, і в свому бажанні заставити нас страхуватись теж. :)
Читати далі...Collapse )

Гарбузове свято.
qubstudio
«Зуби, ікла, два вампіра
Помаранчевий гарбуз
Налякай мене сім раз
Я під деревом стою»

Кав'ярні Мапа (вул. Галицька, 4) та Креденс (King Cross Leopolis) підготували унікальні страви та напої до свята Хеловіну. Ми їм розробили рекламні матеріали (тематичне меню, постери, «гарбузіки»).



Поспішайте, дві дуже хороші кав'ярні всіх запрошують на жахливо смачні страви та напої.

Процес створення Collapse )
 

Нова колода Королівства Руського...
bambus_studio
 

Перші гральні карти з'явились ще в 12-му столітті у Східній Азії. І перші згадки про них, як не дивно, стосувались 
їхньої заборони. Сьогодні карти ще залишають за собою негативний душок азарту, але все більше - це можливість
для відтворення об"ємно-структурованої тематики та реалізації непаханих художніх замислів. Створюючи колоду
"Королівства Руського", ми заповнили багато пробілів у власних знаннях минулого. Дехто навіть зрозумів, що йому
тепер є що сказати своїй колишній вчительці з історії, яка вперто ставила трійку.
Читати далі...Collapse )

Як бамбучата рибу малювали...
bambus_studio
 


Персонаж - це сильний інструмент реклами... при умові, що його характер і місце в рекламному соціумі - вдалі.
Початок був визначений назвою. Спершу Fishcard, ну а далі букви не влазили... довелось скоротити до Fishka.
Коротша назва краще й запамятовується і виразніша в написанні. Крім того отримали два елементи в одному -
риба, як символ плодючості, успіху і удачі та фішка - як ігровий, бонусний та фановий елемент.
Лого малювались дуже різні, єдине що різноманітність чомусь майже однозначно відображалась у формі риби.
Була правда "F" - але то теж риба, живе в Амазоці. Невірите? Повна назва - Firania. Як піран'я, але без зубів. 

дізнатись більшеCollapse )

Конкурс ЗА МОВУ! для дизайнерів і не тільки
men
ua_version

Хороший сайт має декілька мовних версій. Це нормальна європейська практика.
У хорошего сайта несколько языковых версий. Это нормальная европейская практика.
Good site has multiple language versions. This is a normal European practice...
Але...|Но...|But...|…

у нас в Україні більшість сайтів - "нехороші". Лише 1 (одна-єдина) версія, як правило, російська. Сором на всю Європу, яка все далі і далі від нас((
Час міняти ситуацію – приєднуйтесь до http://community.livejournal.com/version_ua/ та беріть участь у конкурсі "UA_VersiON-ВМИКАЙ УКРАЇНСЬКУ"! (номінація "Постер" - не єдина:)

Правила і подробиці в моєму ЖЖ.
Соррі, якщо забив трафік. Дивно: досить велика картинка, а завантажується з такою мізерною якістю. В чому проблема?


Продакшн-дизайнер Джон Кейси провел недельный мастер-класс команде СТБ
ypresley
С 6 по 10 сентября известный нью-йоркский продакшн-дизайнер Джон Кейси (John Casey), обладатель телевизионной премии Emmy (2006), проводил мастер-класс для телеканала СТБ. 15-летний опыт этого профессионала мирового уровня был в распоряжении режиссеров, операторов, художников-постановщиков, дизайнеров, продюсеров СТБ.

Джон Кейси 7 лет возглавлял отдел эфирного дизайна на национальном ирландском телеканале RTE Ireland, работал в Лондоне, затем переехал в нью-йоркское агентство Jack Morton Design/PDG, создал собственную компанию i.e.Design Events. Среди заказчиков Джона – Евровидение (1997 года в Дублине и 2009 года в Москве), телеканалы CNBC, Fox News, Nickelodeon, VOA, C-SPAN, Food Network, Lifetime, Inside Edition.

В рамках практической части занятий группа работала в декорациях текущих программ телеканала и выезжала на локации нынешних и будущих проектов собственного производства СТБ.

Андрей Пшеничный, главный дизайнер СТБ: «Сегодняшняя сцена – это сложный механизм и полноправный участник представления, и уже никак не обойтись без 3D. Сегодня можно делать гораздо более интересные штуки, чем 20 или даже 5 лет назад, Или даже год назад. Все очень быстро развивается, и это мне очень нравится. Конечно, чтоб не отставать, следить за новинками, пробовать и осваивать новые приемы и технологии, нужны отдельные усилия. Зато благодаря этому сегодня мы можем воплотить практически любую задумку, поле для креатива безгранично. Скажем так, я рад, что мы живем именно сегодня – все это безумно интересно. Отдельно мне понравилась атмосфера, в которой проходил мастер-класс. Джон открытый и интересный человек, абсолютно искренне делился опытом, вникал в любой вопрос, говорил просто и понятно. Общаться было легко, поэтому довольно насыщенный мастер-класс прошел живо, интересно и при этом совершенно не утомительно».

Андрей Николов, продюсер проектов «Х-Фактор» и «Україна має талант-3»: «Больше всего мне запомнилось, как Кейси говорил о такой простой, на первый взгляд, вещи, как тестирование оформления. Как в русской пословице: "Семь раз отмерь, один раз отрежь". Ведь особенность телевидения в том, что каждый проект – совершенно новая задача. Хотя к работе над ним приступает опытная профессиональная команда, и каждый раз есть соблазн сказать "Я это уже делал", необходимо делать предварительные проверки. Причем несколько раз, на разных этапах. Потому что не понятно, как поведет себя этот конкретный кусок пластика в этой конкретной схеме освещения. Что поучительно: несмотря на развитие на Западе программ для моделирования сцен, они все еще строят старые добрые модели декораций".

Олег Щегель, дизайнер СТБ: «Мне было интересно увидеть, как создавалось оформление такого масштабного проекта, как «Евровидение». Причем на всех этапах, начиная с карандашного наброска дизайна сцены и заканчивая финальной картинкой, которую видит зритель на экране телевизора. Обмен опытом между специалистами из разных стран очень актуален в сегодняшем продакшн-дизайне. Он способствует распространению новейших технологий, формирует спрос на новое оборудование и материалы, что, в свою очередь, развивает рынок данных материалов в той или иной стране. Важно быть в курсе мировых тенденций, чтобы постоянно поднимать планку качества производимых шоу. Рекомендации Кейси уже сейчас помогли решить ряд технических, организационных вопросов, связанных с проведением таких крупных проектов, как «Х-фактор», «Танцуют все» и «Україна має талант».

Больше о Джоне Кейси – на http://www.iedesignevents.com/.

?

Log in